RetSis Restaurant Yönetim Sistemi

Restaurant sistemi ile ilgiliihtiyaç duyulan bütün ihtiyaçlar eksiksiz olarak karşılanmıştır. Masaya Hesap açma, Odaya Hesap açma, Karta Hesap açma gibi işlemler desteklenmektedir. farklı bölgeler için farklı masa ve odalar tanımlanabilir. Bu bölümler için kapasiteler belirtilir ve doluluk oranları anlık olarak izlenebilir. tesis içerisinde satılan hazır gıdalar stok kartlarına girilir. Meşrubatlar kaydedilir bütün olarak satılabildiği gibi bardak, Kadeh gibi parça olarak satılabilir. Mutfakta üretilen yemeklerin kayıtları açılır ve reçetelendirerek mutfağa giren malzemelerin takibi yapılır. Bütün bu işlemler sonucunda depo durumları düzenli bir şekilde takip edilir. İşletme içinde birden fazla kasa ile çalışılabilir. Günsonu raporları alınır ve kasa kapatılır.

Rezervasyon Takibi

Bu sistem kullanılarak restaurant takip edilebildiği gibi Masa ve Oda rezervasyonları alınabilir. kaydedilen rezervasyonların zamanı geldiğinde masa durumlarında masa veya oda otomatik olarak rezerve durumuna geçer. Rezervasyonların aylık yada tarihler arası raporlar alınabilir yada seçilen bir odanın ay boyunca hangi günler boş yada rezerve olduğu kolay bir şekilde incelenebilir

Menü Yönetimi

Sisteme sınırsız menü tanımlanabilir. Grup yemeklerinde rahat giriş yapılamasına yardımcı olur. menü için sabit bir fiyat belirlenir ve menü içinde yeralacak ürünler eklenir. menü satıldığında detayındaki bütün ürünler stoktan düşülür. ve masa hesabına eklenir.

Seans Ve Üyelik Yönetimi

Tesis içerisinde yeralan Fitness Center, Sauna, Hamam, Havuz gibi seanslık kullanım alanlarının hesaplarıda ayrıca takip edilebilir. Bu bölümler ile ilgili dönesel üyelik paketleri oluşturulup satılabilir.

Kredili Sistem

Bu sistemin kullanım amacı büyük tesislerde girişte karta hesap açılır ve kartın içine belli bir miktar para yüklenir ve tesisi içndeki bütün hizmetlerden faydalanmak için bu kart kullanılır. kredi bitene kadar harcamaya devam edilir kredi bittiğinde eğer ek kredi limiti tamamlanmamış ise işlem yapılamaz

VIP Kart Uygulaması

Bu sistemin kullanım amacı müşterileri sürekli kılmaktır. yapılan alışverişler karşılığında karta puan yüklenir. ve belirli bir promosyonu puanına ulaşılması amaçlanır. yada kazanılan puanlar paraya çevrilip tesis içinde kullandırılabilir.

 

Kullanılabilir Modüller
Stok Stok takibi + Etiket baskısı + Stok ve Depo Durumları + Sayım işlemleri + Farklı Birimlerle Çalışma
Reçete takibi Üretilen yemeklerde kullanılan malzemelerin takibi, fireler ve malzeme sayımları, Dönemsel analizler
Cari Alıcılar ve Satıcılar ile ilgili yapılan işlemler Borçlar ve alacaklar, Hesap extraları + Farklı Dövizler ile çalışma + Cari Raporları
Fatura Alış Satış Faturaları , İade işlemleri , Faturaların Raporlanması
İrsaliye Alış Satış irsaliyeleri otomatik faturalandırma işlemleri + İrsaliye Raporları
Perakende Satış Hızlı satış işlemleri + Barkodlu satış + Hızlı Tahsilat + Fiş Baskısı
Taksitli Satış Satışların taksitlendirilmesi ve senetlerin takibi
Çek / Senet Müşteri çekleri ve Kesilen çeklerin işlenmesi + vadeye göre raporlanması, Tahsili yada cirolanması gibi işlemler
Kasa Çoklu Kasa ile çalışma, Kasalar arası Virman ve Sair kasa işlemleri
Masraf Yönetimi İşletme kasasından çıkan Elektirik, Su Gibi giderlerin işlenebileceği ve Aylık Raporlar ile takip edilmesi
Banka Banka Hesap hareketlerinin takip edilmesi + Havale + EFT + Virman +Para çekme + Para Yatırma gibi işlemler ve Raporları
CRM Müşterilerin özel günleri ve müşteri ilişkilerinin yönetimi + Toplu SMS + Toplu Mail
Personel Peronel Maaş ve Hakedişlerin takibi + Avanslar + Mesailer + Ek Ödemeler + Ek Kesintiler gibi işlemlerin takibi ve Personel Bordrolarının hazırlanması